این سایت بمنظور ارائه فایلهای معتبر در زمینه گنج دفینه گنج یابی زیر خاکی برای دانش پژوهان تهیه گردیده ااست

محل لوگو

آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 615
  • بازدید دیروز : 1228
  • بازدید کل : 2130086

سکه های هخامنشیان


سکه های هخامنشیان

عنوان کتاب:سکه های هخامنشیان

نویسنده:

موضوع و محتوا:1کوروش بزرگ530تا550پ.م2داریوش یکم486تا522پ.م3خشایار شاه یکم465تا486پ.م4اردشیر یکم424تا465پ.م5داریوش دوم 403تا423پ. م6کوروش جوان برادر ارشک(اردشیر دوم)بود7اردشیر دوم 358تا403پ.م8اردشیر سوم 338تا358پ.م9داریوش سوم330تا338پ.م.

قسمتی از کتاب:نقش سکه های اردشیر سوم بسیار شبیه به سکه های اردشیر دوم است.نیم رخ اردشیر با ریش بلند و نوک تیز با موهای پر پشت که گوشها و پشت گردن را به خوبی پوشانده است و تشخیص سکه های اردشیر دوم بسیار دشوار است ،پشت سکه غرو رفتگی نامنظم دارد ،سکه های ای از این پادشاه وجود دارد که به جای آنکه مانند معمول نیزه به دست داشته باشد دستش را بلند کرده است.

دانلود کتاب سکه های هخامنشی گنج یابی طلا

 

کوروش بزرگ (530تا550)پ.م:کوروش ابتدا بر علیه شاه ماد طغیان کرد و سپس به پایتخت حکومت ماد در هگمتانه یورش برد و با کمک هایی که از درون سپاه ماد به او شد، هگمتانه راد فتح کرد سپس در سال 546پیش از میلاد کشور لیدی را تسخیر نمود و اکثر مناطق یونانی نشسن را زیر سلطه خود در آورد و دستور داد تا نواحی تصرف شده که در آنها ضرب سکه رایج بود مثل قبل به ضرب سکه های محلی ادامه دهند.

مرجع جامع دانلود pdf کتابهای گنج یابی و دفینه یابی نقشه گنح و زیر خاکی

http://dafineh.4kia.ir دفینه فورکیا

برچسب ها و کلید واژه ها:

طلا گنج گنج یابی سکه طلا طلا تقلبی گنج یاب کوزه طلا نقشه گنج طلا یاب مومیائی یابی دفینه عتیقه زیر خاکی دفینه یابی زیر خاکی علائم گنج علائم دفینه یابی قبر و گنج دانلود کتابگنج نامه احمد وزیر و شیخ بهائی کتاب گنج یابی قرید باقری قلزیاب آموزش کار با فلزیاب نقشه گنج وزیری دانلود کتاب میراث زرین پکیج کامل گنج یابی یافتن گنج در قبر مردگان گبری کاوش در قبرستان grave عتیقه تقلبی و اصل سر مال-ganj-tala dafineh

لینکهای مرتبط با زیر خاکی یابی:

21-نیایش گاه های صخره ای ایران

22-نشانه ها و نمادها در ایران

23-نشانه های کهن (از سری کتابهای طلائی پکیج گنج یابی)

24-مرگ و آیین های آن در ایران باستان


مبلغ قابل پرداخت 10,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 3667

برچسب های مهم

دفینه /و گنج و گنج یابی ! نقشه گنج*طلا^ کوزه گنج% قبر

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما