این سایت بمنظور ارائه فایلهای معتبر در زمینه گنج دفینه گنج یابی زیر خاکی برای دانش پژوهان تهیه گردیده ااست

محل لوگو

آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 363
  • بازدید دیروز : 922
  • بازدید کل : 2140805

طلا


طلا

عنوان کتاب:طلا

نویسنده:

موضوع و محتوا:

۱-اطلاعات کلی درباره ی فلز طلا۲-اثرات طلا بر روی سلامتی۳-اثرات زیست محیطی طلا۴-واژه نامه برای کلمه طلا۵-فراوری و لای روبی۶-مقیاس سختی موهس۷-تعریف طلای مقاوم۸-آینده بیو تکنولوژی طلا.

قسمتی ازکتاب:یک فلز زرد رنگ و نرم که عنصر طبیعی آنAuاست.وزن مخصوص طلای

خالص 19.3است.طلا اغلب به طور طبیعی بصورت آلیاژ همراه با نقره یا دیگر فلزات یافت میشود و همچنین ممکن است بصورت سنگ معدن یا بصورت دانه هایی در گراولها مشاهده شود.فلز طلا بصورت رگه همراه با کواترز نیز دیده می شود.

طلا گنج دفینه نقشه گنج فلزیاب

 

اطلاعات کلی درباره فلز طلا:طلا یک عنصر فلزی با ساختار کوبیک بوده که از اول طلایی رنگ بوده ولی هنگام بریده شدن سیاه و بنفش می شود.طلا شکننده ترین عنصر می باشد.همچنین بسیار سست بوده و به منظور استحکام بیشتر یه صورت آلیاژ در می آید این عنصر هدایت کننده خوب دما و الکترسیته می باشد.

برچسب ها و کلید واژه ها:

جایگاه نذورات و پیشکش قربانی در ایران باستان-تکنیک های تاریخ گذاری اشیاء تاریخی در باستان شناسی-سنت تدفین در عصر کالکولیتیک و مفرغ در پشت کوه(استان ایلام)-سنت و شیوه های تدفین در عصر آهن ایران-آشنائی با تومولوس و نقشه آن0مصور)-جعل و تقلب در آثار باستانی-آشنائی با جوغان و انواع آن قسمت دوم- آشنائی با جوغان و انواع آن قسمت اول- خطوط گنج خوانی-سنگهای قیمتی و اشنائی با آن (مصور)-خود آمور علوم غریبه ابن سینا(سیمیا-کیمیا-ریمیا-هیمیا)

پکیح۵ گنچ یابی: آشنایی با اعداد مقدس در گنج یابی-اشنایی با انواع گنج-شناسائی حوضچه ها در گنج یابی-نحوه سهم بندی و تقسیم گنج

لینک مرتبط:

 31-گچ بری دوران ساسانی

 32-کتابشناسی سکه

 33-روش کاوش در قبرستان ها

 34-قوم کاسی (کاسیت)

 


مبلغ قابل پرداخت 3,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 914

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

دفینه /و گنج و گنج یابی ! نقشه گنج*طلا^ کوزه گنج% قبر

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما