این سایت بمنظور ارائه فایلهای معتبر در زمینه گنج دفینه گنج یابی زیر خاکی برای دانش پژوهان تهیه گردیده ااست

محل لوگو

آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 679
  • بازدید دیروز : 892
  • بازدید کل : 2138330

برای پیدا کردن گنج دفینه زیر خاکی و طلا زیر کدامیک ازدرختها رو باید حفاری کرد( فروش فایل فایل غیر رایگان pdf گنج و دفینه)


برای پیدا کردن گنج دفینه زیر خاکی و طلا زیر کدامیک ازدرختها رو باید حفاری کرد( فروش فایل فایل غیر رایگان pdf گنج و دفینه)

برای پیدا کردن گنج دفینه زیر خاکی و طلا زیر کدامیک ازدرختها رو باید حفاری کرد( فروش فایل فایل غیر رایگان pdf گنج و دفینه)

دوستان سلام- امیدوارم که حالتون خوب باشه

از اظهار لطفتون و کامنتای زیبا متشکر-یکی از سوالاتی که عمدتاٌ از من میشه اینه که چه جاهائی باید دنبال زیر خاکی و گنج بود

ببینید عزیزان اگه دنبال زیر خاکی و دفینه هستی-باید پول خرج کنی  و دانش خودت  رو افزایش بدی راهش همینی که من می گم

تمام کتابای مرتبط رو دنلود کن و مطالعه کاری که افراد حرفه ای میکنن...اگه با مطالعه بری جلو احتمالا 5 درصد وجود داره که به چیزی که دنبالش هستی برسی(همیشه احتمال در بالاترین موارد در گنج یابی 5 درصد است)

وگرنه مثل بقیه غیر حرفه ای ها باید بشینی داستان تعریف کنی احتمالا این افراد رو زیاد دیدی تو که نمیخوای اینطور بشی

حالا بریم تا سوالاتت و پاسخ بدم

آیا زیر درخت یا بوته بامبو طلا گنج و زیر خاکی پیدا میشه؟ ایا میشود زیر درخت گریپ فروت و یا بوته کیوی طلا و زیر خاکی پیدا کرد؟

جواب خیر؟..................تنها باید در زیر درختانی بدنبال گنج زیر خاکی و دفینه و طلا گشت که قدمیت زیاد دارند مثل گردو-فندق- عرعر- توت- سرو-چنار .گردو.گز .آزاد .داغداغان .زالزالک

 درخنان در قدیم همیشه مامن مناسبی برای مخفی کردن گنج طلا زیر خاکی و دفینه بودن و به عنوان نقاط ثابت عالمت گذاری انتخاب می شدند. . در این شرایط یکی از دو نقطه به عنوان محل دفینه مشخص می شود. با استفاده از دستگاههای مجهز این منطقه را جستجو و محل گنج را مشخص کنید. درخت گالبی وحشی، درخت عرعر، درخت بلوط و درخت کاج: اینجا اقوام درختان با عمر طوالنی هستند که معموال در اراضی و مناطق باز و به طور نادر در حیات خانههای روستایی وجود دارند. از آنجا که درخت گالبی وحشی و درخت عرعر به صورت وحشی در بیشه زارها می رویند، احتمال دارد که گنجینههای راهزنان و نیز پول ثروتمندان روستایی در زیر چنین درختهایی پنهان شده باشد. تا زمانی که خالفش ثابت نشده باشد، اگر دو عدد درخت وجود داشته باشد بین آنها و در صورتی که سه درخت بوده باشد، در زیر درخت بزرگ و یا درخت کوچک می باشد. اگر در نزدیکی درختها رودخانه وجود داشته باشد، بین نزدیکترین درخت و رودخانه، اگر بر جهت جاری شدن آب منطبق نباشد، فاصله بین چشمه و درخت با قدم اندازه گیری شده، سپس در سمت مقابل به همان اندازه پیش بروید طوری که چشمه در وسط این فاصله قرار بگیرد. نقطهای را که بدینگونه بدست آمده بررسی کنید. در مورد مواردی که درختهای دو تایی باشند، در قسمت جلو یا عقب نقطه سوم را اندازه گیری کرده و برای پیدا کردن محل دفن سه ضلعی درست می شود. درخت اصلی و مادر این دو درخت بعضا سالخورده، سوزانده و یا بریده شده باشد. درختی را که از جوانه آن می تواند روییده باشد، بررسی کنید. درخت توت: معموال در میان خانه ها یافت می شود. بین درخت توت و نقاط مهم موجود در خانه ارتباط مستقیم وجود دارد. برای مثال فرد دفن کننده همیشه می خواسته امانتی دفن شده را تحت نظر داشته باشد. برای همین امر پنجره محل اقامت و یا خواب وی مشخص می شود. جایی کمی پایینتر از درخت بهترین جا برای دفن و مواظبت از امانتی می باشد. این نقطه معموال با شروع از در و به سمت در ورودی خانه معموال 3/1 یا 7 قدم می باشد. درخت گردو: معموال درخت گردو، درخت باغها و محل های نزدیک مناطق مسکونی است. جهت و فاصله نقطهای که با توجه نقطه درخت معین شده، قابل تشخیص نیست. لکن با توجه حروف ابجد که در فرهنگ ایرانی عنصری غیرقابل اجتناب به شمار می آمد، 244 عدد 3 بدست می آید )3 =ج(. آنچه مشخص خواهد شد، قرار گرفتن دفینه در سه قدمی درخت بوده، الزم است اطراف آن به دقت مورد بررسی قرار گیرد. )درخت درخت سایه داری است و امانت در زیر سایه حفاظت میشود(.

سرو دو شاخه )چنگالی(: مهمترین خصوصیت درخت سرو دو شاخه بودن آن است. حرف V در الفبای درخت سروی که حداقل سه نفر با دست به دست دادن بتوانند آن را در آغوش بگیرند، به طور متوسط 250-200 ساله خواهد بود. در اثنا یا قبل و بعد از جنگ آزادی این درخت به عنوان نقطه ثابت در نظر گرفته می شده است.اگر شکل یک درخت سرو با این مشخصات 243 پیدا کردید، درست در زیر قسمت دو راهی درخت دنبال شکافی بگردید که سالها پیش ایجاد شده است. شکاف مورد نظر امروزه باید در حد و اندازههای یک بشقاب بوده باشد. اگر از پشت عالمت چشم و دقیقا از نقطه زیر دو راهی به طرف مقابل نگاه کنید، معموال در فاصله 7 و یا 70 قدمی دنبال یک امارت بگردید. زیر دو راهی درخت به معنی حرف )V )می باشد، عربی معادل عدد 7 می باشد

 

اصولاٌ هفت هشت تا بیشتر کتاب تو زمینه گنج و گنج یابی نیست و کل مطالب رو منجمله قسمتی از همین مطلبی که در بالا گفتم(کتاب چشم طلائی ) رو  میتونید با حداکثر پنجاه هزار تومن از همین سایت من دانلود کنید

خوبی این سایت این است که نه تلفن میخوام ازتون نه تلفن گذاشتم

پس با امنیت بالا دانلود کنید

دانلود کتاب گنج باستانpdf غیر رایگان

دانلود کتاب گنج نامه(نمونه گنج نامه های وزیری- شاهی) pdf غیر رایگان

دانلود pdf کتاب چشم طلائیpdf غیر رایگان

دانلود pdf pdf غیر رایگان

کتاب رمزگشایی جوغن ها، کتاب گنج یابی و آشنایی با دفینه ها +تصویری

رمز گشائی خطوط باستانی pdf غیر رایگان

دانلود pdf pdf غیر رایگان

کتاب اسرار نشانه ها ( کاملترین کتاب الکترونیکی مرجع رمز گشایی علائم و نشانه ها ۱۶۲ صفحه رنگی pdf به زبان فارسی)

دانلود pdf کتاب رمز یاب گنج و دفینه pdf غیر رایگان

گنج نوشته جلال ال احمد pdf غیر رایگان

 

در سایت گنج و دفینه

http://dafineh.4kia.ir/

  انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 33198

دیدگاه های کاربران (0)

دفینه /و گنج و گنج یابی ! نقشه گنج*طلا^ کوزه گنج% قبر

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما