این سایت بمنظور ارائه فایلهای معتبر در زمینه گنج دفینه گنج یابی زیر خاکی برای دانش پژوهان تهیه گردیده ااست

محل لوگو

آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 220
  • بازدید دیروز : 720
  • بازدید کل : 2152673

جنسان (ازدواج جن و انسان)انسان نما و رپتیلین ها (انگلیسی: Reptilians)


جنسان (ازدواج جن و انسان)انسان نما و رپتیلین ها (انگلیسی: Reptilians)

خزندگان فرازمینی یا خزندگان انسان‼️⚠️ دوستان عزیز در اصل رپتایل ها همان جنسان هستن!(جن و انس)
انسان از جن و جن از انسان باردار میشوند و فرزندانی دو رگه حاصل این ازدواج است چگونگی عمل به این شکل است که جنیان از خاصیت شکل گیری در تمام اجزاء به انسان برخوردارند. پسران آدم با زنانی از جن ازدواج کردند!
(بحار الانوار ج60/ ص312 )


آنها میتوانند شرایط فیزیکی رحم خود را مطابق با پذیرش اسپرم از طرف انسان تنظیم نمایند . مردان آنها نیز توان خاصیت پذیری در تمام اجزاء را از مردان انسان دارند و حتی میتوانند تولید اسپرم نیز داشته باشند یعنی تطبیق شرایط بارداری به عهده جنیان است .


شنیده شده که فرزندان دورگه انسان و جن گرایش عنصری آنها به انسان بیشتر است و به همین دلیل زنان آنها رقبت بیشتری به مردان انسان دارند . زیرا از قوت فکر انسان که در فرزندانشان تاثیر گذار است احساس فخر میکنند .


روایت است که : شیطان به صورت پدر حجاج رفت نزد مادر او و با او نزدیکی کرد . بعد از آن پدر حجاج آمد به نزد زنش رفت و خواست با او نزدیکی کند که مادر حجاج گفت : تو الان آمدی و مقاربت کردی .
(اصول کافی ج5 ص502)


جنیان در زمان خاصی مقاربت و نزدیکی میکنند. پیامبر اسلام فرمودند : در شبهای اول و وسط و آخر ماه مقاربت نکنید، احتمال اینکه فرزندان مبتلا به مرض ،صرع و جنون شوند زیاد است ، زیرا مبتلایان به بیماری صرع و جنون در این سه شب به این مرض مبتلا شده اند.


(وسائل الشیعه ج19 ص91)

در حالت عادی که هیچ جنی نمی تونه در انسان نفوذ کنه ولی اگر انسان کافر بشه و به قرآن و امام و خدا توهین کنه شیاطین به او نزدیک می شوند و خود را برای او مادی می کنن !


‼️پس هر گاه انسان به صورت غیر شرعی و غیر مجاز وارد دنیای انها شود گرفتار خواهد شد و این گونه جنسان به وجود می اید!


در فیلم ملک سلیمان دیدین که چطور جن ها مادی شدن ! جن وقتی مادی شود به هر شکلی میتونه در بیاد و در این شرایط میشه ازدواج و تولید مثل کرد!
حال ایا ان تصویری که غرب به عنوان موجود فضایی به مردم نشون میده همان جن ها هستن ؟!!
نما و رپتیلین ها
(انگلیسی: Reptilians) یک نظریه برپایهٔ تئوری توطئه دربارهٔ وجود موجوداتی است که این رپتایل‌ها گروهی از جنیان به شکل سوسمار هستند که از زمان‌های بسیار دور توسط انسان وبه نام خدایان (و بیشتر در هند و مصر) پرستیده می‌شدند مانند ایشتار و کریشنا و… که توسط آنها قدرت‌هایی به انسان داده می‌شود. امروزه برخی نویسندگان در ژانر تئوری توطئه در تلاش هستند تا این ایده را شرح و تفصیل دهند که فرقه ای جهان را زیر سلطهٔ این موجودات در اورده‌است.

از آنچه که در آزمایشگاه های خصوصی وابسته به انجمن های مخفی در حال انجام است . اطلاع کامل و دقیقی در دست نیست . اما همانگونه که گفته شد در این آزمایشگاه ها فرزندان دو رگه به تولید انبوه نرسیده اند .
اما با این حال ما با تعداد بسیار زیادی از نسل دو رگه ها در جهان غرب مواجه هستیم . که در اثر ازدواج و عمل جنسی با این فرومایگان بوجود آمده اند .
جنسان ها و پریسان ها و دیوسان ها و دورگه های انسان و اساطیر (خدایان )
و همچنین دو رگه انسان و #رپتایل ها ( خزندگانی سوسمار شکل که جزء شیاطین غواص سلیمان (ع)بودند . و با جن و دیو و پری متفاوت هستند و در ابعادی دیگر از زمین ما زندگانی می نمایند) !
آری ما با نسلی از دو رگه های غربی طرف هستیم که هم از جنبه فیزیکی توانمند هستتد و هم از جنبه توانایی های متافیزیکی. (البته توانایی های آنان با توانایی های مقام اولیا الله قابل قیاس نیست منتهی کثرت تعداد آنان کار را بسیار مشکل و خطرناک می نماید .
بسیاری از دشمن شناسان ما در اثر مطالعه منابع غربی , از احتمال دو رگه بودن خاندان منحوس سلطنتی بریتانیا سخن گفته اند. (دو رگه انسان و خزنده ها)حقیر (نویسنده)نظر بر چند رگه بودن این خاندان دارم .
اما با این حال کمتر کسی از حضور نسل دو رگه ها در داخل کشور عزیزمان ایران خبر دارد .
عده ای از نسل دو رگه ها در ایران در اثر ازدواج بعضی علوم غریبه کاران مسلمان با جنیان بوجود آمده اند .
اما به درستی معلوم نیست از چه زمانی و چگونه؟ گروهی از کلیمیان ساکن استان های اصفهان و مرکزی و همدان , که در وادی علوم غریبه و ماوراء دستی داشته اند . با طایفه یا طوایفی ناشناخته از جنیان ارتباطاتی پیدا نمودند .
این اتفاق ظاهرا در دوره قاجاریه شروع شد .
اینان با این فرومایگان که پایشان به آن حیطه جغرافیایی خاص باز شده بود یا پایشان را باز نموده بودند . ازدواج نمودند و وارد معاملات و بده بستان هایی شدند . این گروه از کلیمیان به مرور از حیطه جامعه کلیمیان در منطقه شهرهای بزرگ نظیر اصفهان و کاشان و همدان فاصله گرفتند .
و به حاشیه این شهر ها یا روستا ها رفتند . و در آنجا ساکن شدند تا فعالیت هایشان از چشم هموطنان کلیمی خویش نیز پنهان بماند .

 

ازدواج جن و انسان مستند(فیلم)

سخنرانی استاد رائفی پور 18+(فیلم)

آیا بریتنی اسپیرز یک رپتایل (شیطان مارگونه) است؟

  انتشار : ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 11674

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

دفینه /و گنج و گنج یابی ! نقشه گنج*طلا^ کوزه گنج% قبر

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما