این سایت بمنظور ارائه فایلهای معتبر در زمینه گنج دفینه گنج یابی زیر خاکی برای دانش پژوهان تهیه گردیده ااست

محل لوگو

آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 301
  • بازدید دیروز : 699
  • بازدید کل : 2153453

قضیه شی ناشناس نشاندهنده تقریبی ورود فرار زمینی ها و گنج در جاجرود و لواسان ارتباط آن با محل گنج در گنج نامه شیخ بهائی و احمد وزیر


قضیه  شی ناشناس  نشاندهنده تقریبی ورود فرار زمینی ها و  گنج در جاجرود و  لواسان ارتباط آن با محل گنج در گنج نامه شیخ بهائی و احمد وزیر

آیا ستون فلزی محل تقریبی طلا و گنج است؟
آیا رد پای فرار زمینی هاست؟

Mysterious metal pillar found in Utah desert

 

در کتاب گنج نامه شیخ بهایی محل دفن گنج حوالی محل ستون ادر اطراف تهران به صورت گنگ مطرح و مشحص است
آیا ممکن است گنج هنوز در آنحا باشد
محل ذقیق این ستون فلزی را هنوز کسی نمیداند.
 
حوزه عکس نیز نشان می‌دهد که تصویر منتشر شده در رسانه‌ها با برنامه‌های ویرایش عکس دستکاری شده است و در عکس تضادهای متعددی مشهود است.
 
 

ماه گذشته انتشار تصاویری از پیدا شدن یک شیء فلزی در بیابان‌های یوتای آمریکا خبرساز شد. این شیء فلزی که توسط ماموران محیط زیست که در آن محل در حال گشت‌زنی بودند، پیدا شده بود پس از چند روز ناپدید شد.

 

کشف یک ستون فلزی عجیب و مرموز در بیابان‌های آمریکا – بررسی سردبیر

کشف یک ستون فلزی عجیب در بیابان‌های آمریکا؛ آیا پای فرازمینی ها در میان است؟

 

اخیرا یک ستون فلزی مرموز و ناشناخته به صورت تصادفی در بیابان‌های آمریکا کشف شده که هیچ اطلاعاتی در مورد ماهیت آن موجود نیست و احتمال ارتباط آن با فرازمینی‌ها هم وجود دارد.

 

به تازگی محققان یک ستون فلزی مرموز را در ایالت یوتا آمریکا پیدا کرده‌اند. بر اساس اطلاعات موجود، این دانشمندان مشغول سرشماری گوسفندان بیابانی در این ایالت بودند که به صورت تصادفی، متوجه شیئی مرموز و ناشناخته در نزدیکی یک دیواره سنگی شدند. در بررسی این خبر عجیب با ما همراه باشید.

در فیلم معروف ۲۰۰۱: ادیسه فضایی (۲۰۰۱: A Space Odyssey) اثر استنلی کوبریک که در سال ۱۹۶۸ منتشر شد، اولین صحنه فیلم نخستی سانانی را نشان می‌دهد که در کمال شگفتی، یک ستون فلزی را در محل زندگی خود کشف می‌کنند. با در نظر گرفتن این موضوع، جالب است بدانید که کشف ستون ایالت یوتای آمریکا هم ماجرایی شبیه به این صحنه از ادیسه فضایی دارد و همان‌طور که در ویدیو ادامه مطلب خواهیم دید، دانشمندان این ایالت به شکلی مشابه یک شی مرموز و ناشناخته را در دل بیابان کشف کرده‌اند.

 

مقامات محیط زیستی یوتا می‌گویند که چهارشنبه گذشته، از داخل هلیکوپتر مشغول سرشماری گوسفندان قسمت جنوبی بیابان‌های این ایالت بودند که متوجه این شیء مرموز شدند. ارتفاع این ستون که هیچ تزئینات یا متعلقات خاصی ندارد، حدودا ۳ متر بوده و هنوز هیچ توضیحی در مورد ماهیت واقعی آن ارائه نشده است.

به گزارش فارس، پس از آن نیز کشف ستون‌های فلزی مشابه در کانادا، رومانی، لهستان، استرالیا این مسئله را مرموزتر کرد.

: ستون فلزی عجیب و ناشناخته‌ای که چند روز پیش در بیابان یوتا آمریکا پیدا شده بود، هم‌اکنون ناپدید شده و در این میان، برخی از دخالت فرازمینی‌ها یا سارقان آثار هنری در اتفاق مورد نظر صحبت می‌کنند.

ستون فلزی عجیب بیابان یوتا ناپدید شد!

ستون فلزی عجیبی به تازگی در جنوب شرقی بیابانی در ایالت یوتای آمریکا کشف شده بود که تصاویر و ویدیوهای منتشر شده از آن، سر و صدای زیادی به پا کرد. با این حال هم‌اکنون خبر رسیده که این جسم فلزی و نقره‌ای رنگ ناشناخته که برخی از ارتباط آن با موجودات فضایی صحبت می‌کنند، به طرز مرموزی ناپدید شده است. در ادامه با ما همراه باشید.

۱۸ نوامبر بود که مقامات ایالتی یوتا در پروازی با هلیکوپتر که برای سرشماری گوسفندان وحشی منطقه انجام شده بود، متوجه یک ستون فلزی نقره‌ای رنگ، براق و سه متری در قسمتی از بخش جنوب شرقی بیابان‌های این ایالت شدند. از همان روز تاکنون نظریه‌های عجیب و غریب زیادی در مورد ارتباط این شیء با موجودات فضایی و یا هنرمندان ناشناخته مطرح شده و هنوز کسی نمی‌داند که چه کسی یا چیزی آن را در محل مورد نظر، در دل زمین کاشته بود.

آژانس مدیریت منابع زمینی ایالت یوتا به تازگی در یک پست فیس‌بوکی به صورت رسمی اعلام کرده که این ستون مرموز حدودا در جمعه گذشته ناپدید شده و در عین حال که مسئول قرار دادن آن در محل مورد نظر هنوز مشخص نیست، هم‌اکنون کسی نمی‌داند که چه کسی آن را از محلش به سرقت برده اس

 
 
 
 د.

این ستون‌های فلزی صیقل یافته که در نگاه اول یادآور فیلم سینمایی اودیسه فضایی 2001 ساخته کارگردان معروف امریکایی استنلی کوبریک هستند، هر کدام تقریبا سه متر ارتفاع دارند در یک بازه زمانی کشف آن‌ها خبرساز می‌شود و پس از آن خبر ناپدید شدن آن‌ها منتشر می‌شود.

لواسان تصویری از شی مرموز در لواسان

عباس یافتچیان دهیار نیکنامده در گفت‌وگو با فارس در خصوص صحت وجود این شیء در ارتفاعات اطراف این روستای حاشیه جاجرود، اظهار کرد: پس از اینکه خبر پیدا شدن این شیء فلزی در رسانه‌ها منتشر شد، ما منطقه مشابه عکس را شبیه سازی و پیدا کردیم و با یک اکیپ 20 نفره کاملا آن‌جا را جست‌وجو کردیم اما هیچ چیزی ندیدیم و در نتیجه جست‌وجوی ما هیچ اثری از آن جسم فلزی پیدا نشد.

وی با تأکید بر مخدوش بودن عکس منتشر شده در رسانه‌ها گفت: انعکاس دکل مخابراتی که در تصویر افتاده است با واقعیت آن محل تضاد دارد. به علاوه عکس‌های آن محل و سازه‌های اطراف آن بسیار با واقعیت آن مکان متفاوت است و به نظر عکس در زمان دیگری گرفته شده و دستکاری شده است.

پیگیری ها از کارشناسان حوزه عکس نیز نشان می‌دهد که تصویر منتشر شده در رسانه‌ها با برنامه‌های ویرایش عکس دستکاری شده است و در عکس تضادهای متعددی مشهود است.

در نهایت به نظر می‌رسد اگرچه گمانه‌زنی‌های متعددی در خصوص منشاء و ماهیت کشف این ستون‌های فلزی در کشورهای مختلف بیان شده است، اما به نظر می‌رسد بیش از هرچیز ساخت و جایگذاری و یا جعل تصاویر این ستون‌های فلزی تلاشی برای جلب توجه و بازی‌های رسانه‌‌ای در ایران است

 

 

  انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 969

برچسب های مهم

دفینه /و گنج و گنج یابی ! نقشه گنج*طلا^ کوزه گنج% قبر

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما