این سایت بمنظور ارائه فایلهای معتبر در زمینه گنج دفینه گنج یابی زیر خاکی برای دانش پژوهان تهیه گردیده ااست

محل لوگو

آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 228
  • بازدید دیروز : 699
  • بازدید کل : 2153380

دفینه شتر نشسته چیست؟ عمق آن چقدر است؟ مکان گنج دفینه طلا نقره پول بیت کوین طلا زیر خاکی مال سرمال


دفینه شتر نشسته چیست؟ عمق آن چقدر است؟ مکان گنج دفینه طلا نقره پول بیت کوین طلا زیر خاکی مال سرمال

 

( خواننده گرامی برای گنج یابی دانلود و مطالعه کتابهای اصلی گنج یابی الزامی است لطفا برای تهیه کتابها بر روی لینکهای ذیل کیلیک کنید)

دانلود کتاب گنج باستان-----

دانلود pdfکتاب اسرار نشانه ها ( کاملترین کتاب الکترونیکی مرجع رمز گشایی علائم و نشانه ها ۱۶۲ صفحه رنگی pdf به زبان فارسی) -------دانلودpdf(کتاب نفیس گنج نامه) (گنج نامه احمد وزیر ) کتاب گنج نامه وزیری و شاهی((نمونه گنج نامه های وزیری- شاهی)-------نشانه های کهن (از سری کتابهای طلائی پکیج گنج یابی)---------علائم گنج یابی و دفینه یابی( قسمت اول)--------علائم گنج یابی و دفینه یابی (قسمت دوم)-----راهنمای کاربردی گنج یابی حرفه ای

 

دفینه شتر نشسته یک غار دفینه در کوه های زاگرس در ایران است. این دفینه در سال 1968 توسط یک گروه از باستان شناسان ایرانی کشف شد. دفینه شتر نشسته به دلیل شکل ظاهری آن که شبیه یک شتر نشسته است، نامگذاری شده است.

دفینه شتر نشسته در یک غار عمیق در کوه های زاگرس قرار دارد. ورودی غار بسیار کوچک است و تنها با خم شدن می توان وارد آن شد. داخل غار تاریک و مرطوب است و هوای آن بسیار سرد است.

دفینه شتر نشسته حاوی تعدادی از اشیای باستانی است. این اشیا شامل تاج طلایی، جواهرات، ظروف سفالی و مجسمه های حیوانات است. تاج طلایی یکی از مهمترین اشیای یافت شده در دفینه شتر نشسته است. این تاج از طلای خالص ساخته شده است و با سنگ های قیمتی تزئین شده است.

عمق دفینه شتر نشسته حدود 100 متر است. دفینه در انتهای غار قرار دارد و برای رسیدن به آن باید از مسیری پر پیچ و خم عبور کرد.

دفینه شتر نشسته یکی از مهمترین دفینه های کشف شده در ایران است. این دفینه حاوی تعدادی از اشیای باستانی ارزشمند است که می تواند به ما در درک فرهنگ و تاریخ ایران باستان کمک کند.

 

 

 

 

عوامل موثر در عمق دفینه شتر نشسته

عوامل مختلفی در عمق دفینه شتر نشسته موثر هستند، از جمله:

  • دوره زمانی: دفینه شتر نشسته در دوره ساسانی ساخته شده است. دوره ساسانی یک دوره طلایی در تاریخ ایران بود و در این دوره، مردم ایران از رفاه و ثروت زیادی برخوردار بودند. این رفاه و ثروت باعث شد که مردم ایران بتوانند دفینه های بزرگ و باشکوهی را برای مردگان خود بسازند.
  • موقعیت مکانی: دفینه شتر نشسته در کوه های زاگرس قرار دارد. کوه های زاگرس یک منطقه کوهستانی صعب العبور است و دسترسی به آن بسیار دشوار است. این دشواری دسترسی باعث شده که دفینه شتر نشسته برای قرن ها دست نخورده باقی بماند.
  • عوامل طبیعی: دفینه شتر نشسته در یک غار عمیق در کوه های زاگرس قرار دارد. این غار از عوامل طبیعی مانند باد و باران محافظت می شود. این عوامل طبیعی باعث شده که دفینه شتر نشسته در طول قرن ها سالم باقی بماند.

 

اهمیت عمق دفینه شتر نشسته

 

عمق دفینه شتر نشسته نشان می دهد که مردم ایران باستان از دانش و تکنولوژی بالایی برخوردار بودند. آنها می دانستند که چگونه دفینه هایی را در مکان های صعب العبور بسازند که در برابر عوامل طبیعی مقاوم باشند. این دانش و تکنولوژی نشان می دهد که مردم ایران باستان یک تمدن پیشرفته بودند.

  انتشار : ۲۲ شهریور ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 276

برچسب های مهم

دفینه /و گنج و گنج یابی ! نقشه گنج*طلا^ کوزه گنج% قبر

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما