این سایت بمنظور ارائه فایلهای معتبر در زمینه گنج دفینه گنج یابی زیر خاکی برای دانش پژوهان تهیه گردیده ااست

محل لوگو

آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 255
  • بازدید دیروز : 699
  • بازدید کل : 2153407

علائم وجود گنج دفینه و زیر خاکی در زمینهای کشاورزی


علائم وجود گنج دفینه و زیر خاکی در زمینهای کشاورزی

( خواننده گرامی برای گنج یابی دانلود و مطالعه کتابهای اصلی گنج یابی الزامی است لطفا برای تهیه کتابها بر روی لینکهای ذیل کیلیک کنید)

دانلود کتاب گنج باستان-----

دانلود pdfکتاب اسرار نشانه ها ( کاملترین کتاب الکترونیکی مرجع رمز گشایی علائم و نشانه ها ۱۶۲ صفحه رنگی pdf به زبان فارسی) -------دانلودpdf(کتاب نفیس گنج نامه) (گنج نامه احمد وزیر ) کتاب گنج نامه وزیری و شاهی((نمونه گنج نامه های وزیری- شاهی)-------نشانه های کهن (از سری کتابهای طلائی پکیج گنج یابی)---------علائم گنج یابی و دفینه یابی( قسمت اول)--------علائم گنج یابی و دفینه یابی (قسمت دوم)-----راهنمای کاربردی گنج یابی حرفه ای

 

گنج ها، همواره جذابیت و شور و شوق خود را برای انسان داشته اند. همه ما درباره داستان های افسانه ای پنهان شدن گنج های فراوان در جاهایی مختلف بشنوید. در حال حاضر، هنوز هم بسیاری از معدنچیان و جستجوگران، به دنبال یافتن گنج های پنهان در سراسر جهان هستند. یکی از مکان هایی که معدنچیان برای یافتن گنج ها به دنبال آن هستند، زمین کشاورزی است. ادامه مقاله، به بررسی علائم وجود گنج در زمین کشاورزی خواهیم پرداخت.

 

وجود سنگ های نادر علائم وجود گنج در زمین کشاورزی

 

یکی از علائم مهم وجود گنج در زمین کشاورزی، وجود سنگ های نادر است. برخی سنگ های نادر می توانند شاخص های خاصی را در خود داشته باشند که معدنچیان را به سمت پیدا کردن گنج ها هدایت می کنند. برخی از این سنگ های نادر شامل: کانی های کرومیت، زئولیت، تورمالین و سنگ های پلی متالی.

روایت های قدیمی و افسانه ها علائم وجود گنج در زمین کشاورزی

 

علائم گنج در زمین کشاورزی ممکن است در قصه ها و افسانه های منطقه نیز بیان شود. برخی قصه ها می گویند که در زمین های کشاورزی در جستجوی گنج باید به دنبال علائم خاصی بگردید. برای مثال، یکی از روایت هایی که در خاورمیانه وجود دارد، می گوید که در نزدیکی یک درخت بزرگ و قدیمی، گنج در زیر زمین قرار دارد. به همین دلیل، ممکن است معدنچیان در جستجوی گنج، به دنبال این درختان بزرگ باشند.

وجود نواحی ناهموار علائم وجود گنج در زمین کشاورزی

 

یکی دیگر از علائم وجود گنج در زمین کشاورزی، وجود نواحی ناهموار است. این نواحی ممکن است به دلیل وجود گنج ها و کانی های زیاد، به صورت طبیعی شکل گرفته باشند. به همین دلیل، اگر شما ناحیه ای را در زمین کشاورزی مشاهده کردید که از سایر نواحی پرتراکم تر است، احتمال وجود گنج در آن ناحیه بسیار بالاست.

 

وجود مواد شیمیایی خاص

 

گاهی اوقات، مواد شیمیایی خاصی در زمین کشاورزی به عنوان علامت وجود گنج شناخته می شوند. مثلاً، وجود طلا، نقره، مس، و سایر فلزات در خاک می تواند به نشانه گنج در زمین کشاورزی در نظر گرفته شود.

 

 

نتیجه گیری علائم وجود گنج در زمین کشاورزی

 

هرگاه شما در جستجوی گنج های پنهان در زمین کشاورزی باشید، باید به دنبال علائمی بگردید که به وجود گنج اشاره دارند. سنگ های نادر، روایت های قدیمی، نواحی ناهموار و وجود مواد شیمیایی خاص، همه می توانند به عنوان نشانه های مثبت وجود گنج در زمین کشاورزی در نظر گرفته شوند. با توجه به این علائم، شما می توانید به صورت موثر و با توجه به مدیریت مناسب، به جستجوی گنج های پنهان در زمین کشاورزی بپردازید.

منبع : سایت گوهر باستان

  انتشار : ۲۲ شهریور ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 1385

برچسب های مهم

دفینه /و گنج و گنج یابی ! نقشه گنج*طلا^ کوزه گنج% قبر

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما