این سایت بمنظور ارائه فایلهای معتبر در زمینه گنج دفینه گنج یابی زیر خاکی برای دانش پژوهان تهیه گردیده ااست

محل لوگو

آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 587
  • بازدید دیروز : 699
  • بازدید کل : 2153739

نماد استخوان اسب در گنج یابی و زیر خاکی یابی


نماد استخوان اسب در گنج یابی و زیر خاکی یابی

( خواننده گرامی برای گنج یابی دانلود و مطالعه کتابهای اصلی گنج یابی الزامی است لطفا برای تهیه کتابها بر روی لینکهای ذیل کیلیک کنید)

دانلود کتاب گنج باستان-----

دانلود pdfکتاب اسرار نشانه ها ( کاملترین کتاب الکترونیکی مرجع رمز گشایی علائم و نشانه ها ۱۶۲ صفحه رنگی pdf به زبان فارسی) -------دانلودpdf(کتاب نفیس گنج نامه) (گنج نامه احمد وزیر ) کتاب گنج نامه وزیری و شاهی((نمونه گنج نامه های وزیری- شاهی)-------نشانه های کهن (از سری کتابهای طلائی پکیج گنج یابی)---------علائم گنج یابی و دفینه یابی( قسمت اول)--------علائم گنج یابی و دفینه یابی (قسمت دوم)-----راهنمای کاربردی گنج یابی حرفه ای

 

از دوران باستان، استفاده از اسب در جنگ و حمل و نقل بسیار شایع بود و برای تأمین نیازهای نظامی، اسب‌ها با ارزش بسیار زیادی محسوب می‌شدند. برای همین، استخوان‌های اسب به عنوان یکی از مواد اولیه مورد استفاده در ساخت ابزارهای نظامی مانند شمشیرها و سپرها بودند. در این مقاله، به بررسی گنج‌یابی و دفینه‌یابی با استفاده از استخوان‌های اسب پرداخته می‌شود.

خش ۲: استفاده از استخوان اسب در دوره باستان استخوان اسب در دفینه یابی

 

در دوران باستان، استخوان‌های اسب برای ساخت ابزارهای نظامی و وسایل خانگی مورد استفاده قرار می‌گرفتند. برای مثال، شمشیرهایی با استفاده از استخوان اسب ساخته می‌شدند که بسیار سخت و محکم بودند. همچنین، در دوره باستان، استفاده از استخوان اسب در ساخت نردبان‌های چوبی نیز رایج بود.

 

بخش ۳: گنج‌یابی با استفاده از استخوان اسب استخوان اسب در دفینه یابی

 

استفاده از استخوان اسب در دفینه یابی برای پوشش دادن دفینه‌ها در دوران باستان بسیار شایع بود. بسیاری از دفینه‌های باستانی در سراسر جهان با استفاده از استخوان‌های اسب پوشش داده شده‌اند. برای مثال، در مصر باستان، استفاده از استخوان‌های اسب برای پوشش دادن دفینه‌های فرعونی بسیار رایج بود. همچنین، در منطقه‌ی رومی در اروپا، استخوان‌های اسب برای پوشش دادن دفینه‌هایی از امپراتوران رومی استفاده می‌شدند.

بخش ۴: استخوان اسب در دفینه یابی

در دوره‌ی باستان، استخوان‌های اسب برای پوشش دادن دفینه‌ها بسیار مفید بودند. برای مثال، در یکی از کشف‌های دفینه‌یابی در چین، استخوان‌های اسب به عنوان پوشش دفینه استفاده شده‌اند. همچنین، در کشف‌های دفینه‌یابی در اروپا، استخوان‌های اسب برای پوشش دفینه‌هایی از جمله شاهان و نجیب‌زادگان به کار برده شده‌اند.

 

بخش ۵: ابزارهایی که در گنج‌یابی با استفاده از استخوان اسب به کار می‌روند

برای پوشش دادن دفینه‌ها با استخوان‌های اسب، از ابزارهای خاصی استفاده می‌شود. برای مثال، ابزاری با نام “خراطین” برای شکستن و بریدن استخوان‌های اسب به کار می‌روند. همچنین، برای پیوستن و چسبیدن بهمان استخوان‌ها، از چسب‌های طبیعی مانند رزین استفاده می‌شود.

بخش ۶: نتیجه‌گیری

استخوان‌های اسب به عنوان یکی از مواد اولیه‌ی بسیار ارزشمند در دوران باستان مورد استفاده قرار می‌گرفتند. به دلیل ارزش بالای این ماده، استفاده از استخوان اسب در گنج‌یابی و دفینه‌یابی بسیار شایع بود. برای پوشش دادن دفینه‌ها با استخوان‌های اسب، از ابزارهای خاصی استفاده می‌شد که شامل خراطین و چسب‌های طبیعی بود. گنج‌یابی و دفینه‌یابی با استفاده از استخوان اسب هنوز هم در بسیاری از مناطق جهان ادامه دارد

 

  انتشار : ۲۲ شهریور ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 488

برچسب های مهم

دفینه /و گنج و گنج یابی ! نقشه گنج*طلا^ کوزه گنج% قبر

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما