این سایت بمنظور ارائه فایلهای معتبر در زمینه گنج دفینه گنج یابی زیر خاکی برای دانش پژوهان تهیه گردیده ااست

محل لوگو

آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 546
  • بازدید دیروز : 699
  • بازدید کل : 2153698

گنج چمشه ها کجاست


گنج چمشه ها کجاست

بخش اول: بررسی محل حکاکی فاصله سنگ قورباغه تا دفینه

 

( خواننده گرامی برای گنج یابی دانلود و مطالعه کتابهای اصلی گنج یابی الزامی است لطفا برای تهیه کتابها بر روی لینکهای ذیل کیلیک کنید)

دانلود کتاب گنج باستان-----

دانلود pdfکتاب اسرار نشانه ها ( کاملترین کتاب الکترونیکی مرجع رمز گشایی علائم و نشانه ها ۱۶۲ صفحه رنگی pdf به زبان فارسی) -------دانلودpdf(کتاب نفیس گنج نامه) (گنج نامه احمد وزیر ) کتاب گنج نامه وزیری و شاهی((نمونه گنج نامه های وزیری- شاهی)-------نشانه های کهن (از سری کتابهای طلائی پکیج گنج یابی)---------علائم گنج یابی و دفینه یابی( قسمت اول)--------علائم گنج یابی و دفینه یابی (قسمت دوم)-----راهنمای کاربردی گنج یابی حرفه ای

  

چشمه گنج یکی از افسانه‌های قدیمی است که در بسیاری از فرهنگ‌ها و ادبیات به آن اشاره شده است. این افسانه معمولاً در مورد یک چشمه یا یک محل دیگری است که حاوی ثروت یا گنجی بزرگ است. در این مقاله به بررسی داستان‌ها و افسانه‌های مختلف مربوط به چشمه گنج پرداخته و چگونگی پیدا کردن چشمه گنج را بررسی می‌کنیم.

یافتن چشمه گنج یک وسیله محال است و هیچ دلیل علمی برای وجود آن وجود ندارد. با این حال، در بسیاری از افسانه‌ها، داستان‌ها و رمان‌ها، ایده‌هایی در مورد چگونگی پیدا کردن چشمه گنج وجود دارد که در زیر به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

 

نشانه‌ها و پیام‌ها

در بعضی از داستان‌ها، شخصی که به دنبال چشمه گنج می‌گردد، باید نشانه‌هایی را پی‌بگیرد تا به محل گنج برسد. این نشانه‌ها می‌تواند شامل معماها، شعرها، پیام‌های رمزگشایی شده و یا حتی نقش‌هایی روی دیوار باشد.

دنبال کردن آب گنج چشمه ها کجاست

برخی داستان‌ها می‌گویند در پاسخ به سوال گنج چشمه ها کجاست که چشمه گنج در نزدیکی رودخانه‌ها یا آبشارهای بزرگ قرار دارد، بنابراین شخصی که به دنبال گنج می‌گردد می‌تواند با دنبال کردن آب و رودخانه‌ها به محل گنج برسد.

 

رویت رؤیاها گنج چشمه ها کجاست

در بعضی از داستان‌ها، شخصی که به دنبال رد، باید رؤیاهای خود را دنبال کند. این رؤیاها ممکن است حاوی نشانه‌هایی باشند که به محل گنج اشاره دارند.

 

استفاده از تلسکوپ

در یکی از داستان‌هایی که درباره چشمه گنج است، شخصی با استفاده از تلسکوپ به دنبال محل گنج می‌گردد و در نهایت به محل گنج می‌رسد. این ایده از داستان‌های خیالی بوده و هیچ دلیل علمی برای استفاده از تلسکوپ برای پیدا کردن چشمه گنج وجود ندارد.

 

از آنجا که چشمه گنج تنها یک افسانه است، پیدا کردن آن محال است و هیچ راهکار علمی برای پیدا کردن آن وجود ندارد. با این حال، می‌توان از این داستان‌ها و افسانه‌ها برای بهبود مهارت‌های خود در مسایلی مانند حل معماها، تحلیل رویاها و یا استفاده از تکنیک‌های شناختی و فراروانشناسی استفاده کرد.

منبع : سایت گوهر باستان

( خواننده گرامی برای گنج یابی دانلود و مطالعه کتابهای اصلی گنج یابی الزامی است لطفا برای تهیه کتابها بر روی لینکهای ذیل کیلیک کنید)

(سری دوم کتابهای گنج یابی)

علائم گنج یابی و دفینه یابی( قسمت اول)

علائم گنج یابی و دفینه یابی (قسمت دوم)

راهنمای کاربردی گنج یابی حرفه ای

  انتشار : ۲۲ شهریور ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 208

برچسب های مهم

دفینه /و گنج و گنج یابی ! نقشه گنج*طلا^ کوزه گنج% قبر

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما