این سایت بمنظور ارائه فایلهای معتبر در زمینه گنج دفینه گنج یابی زیر خاکی برای دانش پژوهان تهیه گردیده ااست

محل لوگو

آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 338
  • بازدید دیروز : 922
  • بازدید کل : 2139858

آشنایی با انواع قبور و یافتن گنج دفینه در کجای قبر وجود دارد گورهای داری گنج قبرهای دارای گنج


آشنایی با انواع قبور و یافتن گنج دفینه در کجای قبر وجود دارد گورهای داری گنج قبرهای دارای گنج

 دوست عزیز قبل از خواندن مطالب باید بدانید که گنج یابی نیازمند دانستن یک سری فنون ،قواعد و مطالعه کتابهای مرتبط می باشد، یادگیری این فنون شما را در راه رسیدن به اهدافتان کمک می نماید این یادگیری تنها از راه مطالعه کتابهای ذیل که در سایت بارگذاری شده است قابلیت دستیابی می باشد،سایت دفینه برای کمک به دانش پژوهان مجموعه کامل آن را در سایت بار گذاری نموده است.با کلیک بر روی لینک های ذیل کتابهای اصلی را تهیه و دانلود نمایید.


الف: سری اول کتابهای اصلی/پایه/مادر/ لازم در گنج یابی

برای دانلود کتابها بر روی اسامی کتابها در جدول ذیل کلیک کنید :

 

دانلود کتاب گنج باستان

دانلود pdfکتاب اسرار نشانه ها ( کاملترین کتاب الکترونیکی مرجع رمز گشایی علائم و نشانه ها ۱۶۲ صفحه رنگی pdf به زبان فارسی)

دانلودpdf(کتاب نفیس گنج نامه) (گنج نامه احمد وزیر ) کتاب گنج نامه وزیری و شاهی((نمونه گنج نامه های وزیری- شاهی)

نشانه های کهن (از سری کتابهای طلائی پکیج گنج یابی)

 

 

دفینه در کجای قبر وجود دارد ? از بهترین مکان که گورستان گبریان است شروع خواهیم کرد. بسیاری از مردم معتقدند که قبرستان گبریان متعلق به کافران است، اما این درست نیست. گبر به معنای غیر مسلمان است و به کسانی که غیر مسلمان بودند بی دین نمی گویند. گبری ها دین زرتشتی داشتند.

حال می خواهیم ببینیم قبور در دوران جاهلیت چگونه بوده و اجساد چگونه دفن می شده است. در دوران جاهلیت قبر زنان گرد، قبر مردان مستطیل و قبور کودکان مثلثی بود. بعضی ها را هم در خمره گذاشتند

از بهترین مکان که گورستان گبریان است شروع خواهیم کرد. بسیاری از مردم معتقدند که قبرستان گبریان متعلق به کافران است، اما این درست نیست. گبر به معنای غیر مسلمان است و به کسانی که غیر مسلمان بودند بی دین نمی گویند. گبری ها دین زرتشتی داشتند.

حال می خواهیم ببینیم قبور در دوران جاهلیت چگونه بوده و اجساد چگونه دفن می شده است. در دوران جاهلیت قبر زنان گرد، قبر مردان مستطیل و قبور کودکان مثلثی بود. بعضی ها را هم در خمره گذاشتند.

 

دفینه در کجای قبر وجود دارد

 

حداقل یک کاسه آب و یک کاسه غذا در همه قبرهای گبری گذاشته می شد تا فرد فوت شده دچار گرسنگی و تشنگی نشود. در بسیاری از قبرهای گبری بسته به اینکه متوفی پول داشته باشد یا نه، وسایل شخصی نیز قرار می گیرد. مردگان با پول ظروف طلا و کالاهایی مانند شمشیر و زره و غیره حمل می کنند، اما مردگان بی پول و بی مال دارایی کمتری با خود حمل می کنند و یا دارایی آنها از فلزات با ارزش نیست.

 

قبور پیامبر:

دفینه در کجای قبر وجود دارد ? نوع دیگر قبور قبر پیامبر است که اگر آن را باز کنید چیزی در آن نمی یابید، نه جسد و نه مال. این قبور چند لایه است و از قبر به محل دیگری که جسد و مال در آنجا است راه دارد.

قبرهای ایستاده:

قبرهایی هم هست که ایستاده اند. این قبور متعلق به یک سری از ایرانیان است که معتقد بودند باید ایستاده دفن شوند. است.

قبرهای کشویی و سردابی: دفینه در کجای قبر وجود دارد

 

برخی از گورها کشویی هستند که مربوط به رومیان است که بر اساس مذهب خود در ایران دفن شده اند. نوعی قبر به نام گور دخمه ای هم داریم که نمونه آن در تخت رستم پیدا شده است.

اجساد در گورهای گلدانی همیشه به صورت نشسته بوده و اجساد آنها را در دیگ گذاشته و به صورت نشسته دفن می کردند.

 

دفن اجساد دارای اموال: دفینه در کجای قبر وجود دارد

 

زمانی که جنگجویان در جنگ می مردند، آنها را با اموال، لباس ها و زره های خود دفن می کردند. نمونه ای از این قبرستان در چاربداران نزدیک مرز ترکیه است. شاه اسماعیل اول در جنگ با عثمانی ها شکست خورد و بیست و هفت هزار نفر را که همگی با لباس جنگی بودند به قتل رساند. به خاک سپرده شدند.

 

 

گورهای دسته جمعی ( دفینه در کجای قبر وجود دارد )

 

در گذشته نیز گورستان های دسته جمعی داریم که متعلق به افراد بیمار است. در جاهایی که وبا یا طاعون می آمد، اجساد مردم را دسته دسته دفن می کردند.

 

یه چیز مهم: دفینه در کجای قبر وجود دارد

 

کسانی که قبر را باز می کنند باید خیلی مراقب باشند و بفهمند که میت مریض است یا نه و باید استخوان شناس باشند یا بتوانند استخوان افراد بیمار را از استخوان افراد سالم تشخیص دهند تا مشکلی برایشان پیش نیاید.

وقتی می خواهید قبر را باز کنید همیشه از دستکش و ماسک استفاده کنید. جنازه هایی که در غارها هستند، اجسادی که در بیابان هستند و اجسادی که در کوه هستند ماهیتشان کاملاً متفاوت است.

 

آیا همه قبرها دفن دارند؟

 

هر قبرستان و هر نابینایی دارایی نیست. زیرا بسیاری از مردم فقیر بودند و بی اموال دفن شدند.

 

قبرهای سلطان

 

در هر قبرستان تعدادی قبر سلطان وجود دارد که دارای خواصی است که شما نباید آنها را بشناسید و بر اساس شواهدی می توان آنها را شناخت.

 

گورستان ها بیشتر در چه مناطقی هستند:

 

بیشتر گورستان ها در صندوقچه ها و کنار رودخانه ها قرار دارند. در بسیاری از قبرستان ها چهار طاقی نیز وجود دارد که نشان می دهد در میان آن چهار طاق، فرد مهمی فوت کرده است و اکثر آنها دارای اموال هستند.

 

قبرستان یهودیان:

 

در ایران قبرهای یهودیان زیاد است و نوع سنگ گذاری آن متفاوت است و از روی سنگ قبر می توان فهمید که این قبر متعلق به یک یهودی است. (سنگ قبر یهودیان یک تیر دارد).

 

بدن مومیایی و تابوت طلا:

 دانلود کتابهای گنج یابی دفینه یابی

و آخرین نکته در مورد کسانی که می روند حفاری می کنند و می گویند در سه چهار متری یک تابوت طلا یا یک جسد مومیایی پیدا کرده اند. اینها همه دروغ است. شخصیت هایی که در تابوت های طلا، نقره یا یشم دفن می شدند همیشه در عمق بیش از بیست متر دفن می شدند، این کار در عمق کم انجام نمی شد.

برای این اجساد حتماً اتاقی از ساروج درست کرده و آنقدر پایین آورده اند که از گزش حیوانات خاکی دور باشد و همچنین دزدان نتوانند جسد و اموالش را گاز بگیرند.

در کنار این جنازه ها باید اموال زیادی وجود داشته باشد و کنیزان و خدمتکارانشان را نیز با جنازه اربابشان زنده به گور کردند. پس اگر کسى بگوید جسد بدون مال پیدا شد، بدانید که احتمال دروغ زیاد است.

  انتشار : ۲۲ شهریور ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 617

برچسب های مهم

دفینه /و گنج و گنج یابی ! نقشه گنج*طلا^ کوزه گنج% قبر

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما