این سایت بمنظور ارائه فایلهای معتبر در زمینه گنج دفینه گنج یابی زیر خاکی برای دانش پژوهان تهیه گردیده ااست

محل لوگو

آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 448
  • بازدید دیروز : 699
  • بازدید کل : 2153600

گنج قارون و پیدا کردن آن با استفاده از پکیج گنج یابی سایت دفینه


گنج قارون و پیدا کردن آن با استفاده از پکیج گنج یابی سایت دفینه

سوال:گنج قارون یکی از بزرگترین گنج های دنیاست.

در ایران گنج و دفینه ها و زیر خاکی و مال حامل گنج زیاد وجود دارد

.آیا می توان با استفاده از پکیج گنج یابی سایت دفینه فورکیا آن را پیدا کرد؟

دانلود و خرید غیر رایگان پکیج گنج یابی

جواب:گنج قارون در ایران نیست اما با خرید پکیج گنج یابی سایت دفینه فورکیا می توان حدود آن را تخمین زد ..پیدا کردن گنج در ایران راحت تر است فقط باید  بعضی از کتابهای مخصوص گنج یابی را دانلود کنید 

سوال: اگر من کل این کتابها را بخرم یا پکیج گنج یابی و دفینه یابی را دانلود کنم چقدر احتمال پیدا کردن گنج در ایران را می دهید؟

جواب: سایت دفینه فورکیا تها سایت معتبر و مرجع تخصصی دانلود کتاب گنج یابی در ایران است این سایت  تضمینی  به شما در مورد پیدا کردن گنج نمیدهد..اگر اینطور بود همه این پکیج پکیج گنج یابی  را می خریدند و پولدار می شدند

اما با تجربه  شخصی من میتوان گفت حدود ده درصد

 بعضی از این کتابها که  خواندن آن مفید است عبارتند از :

 

 لیست و دانلود کلیه کتابهای دفینه یابی،گنج یابی،مومیائی یابی،زیر خاکی یابی،عتیقه یابی در ایران سایت دفینه فورکیا

لیست و دانلود کلیه کتابهای دفینه یابی،گنج یابی،مومیائی یابی،زیر خاکی یابی،عتیقه یابی در ایران سایت دفینه فورکیا
 

 

لیست کتابهای طلائی و مرجع و دانلود کلیه کتابهای دفینه یابی،گنج یابی،مومیائی یابی،زیر خاکی یابی،عتیقه یابی در ایران سایت دفینه فورکیا http://dafineh.4kia.ir

پکیج کامل گنج یابی طلا یابی دفینه یابی مومیائی یابی و باستان شناسی

1- کتاب گنج نامه شیخ بهائی و احمد وزیر

2-دانلود pdf کتاب رمزگشایی جوغن ها، کتاب گنج یابی و آشنایی با دفینه ها +تصویری

3-دانلودpdf(کتاب نفیس گنج نامه) کتاب گنج نامه وزیری و شاهی (نمونه گنج نامه های وزیری- شاهی)

4-دانلود pdf کتاب میراث زرین

5-دانلود pdf کتاب رمز یاب گنج و دفینه

6-دانلود کتاب اسرار نشانه ها The secrets of the signs

7-شناسائی حوضچه ها ی دارای گنج

8-نحوه سهم بندی در گنج

9-شناسائی انواع گنج ها

10-اعداد مقدس در گنج یابی

11-بناهای باستانی سلماس(آشنایی با مکانهای گنح در شهر سلماس)

12-ایران باستان به روایت موزه بریتانیا

13-آثار باستانی و تاریخی لرستان(آشنائی با مکانهای گنج در لرستان)

14-کاوش های باستان شناسی تل آجری شهر پارسه( آشنائی با مکانهای گنج در شهر پارسه)

15-اطلس تاریخ ایران

16-:آشنائی با بناهای تاریخی (رشته نقشه کشی معماری)

17-باستان شناسی پارینه سنگی ایران

18-:آموزش خط میخی

19-آموزش خط عبری

20-آموزش خط پهلوی

21-نیایش گاه های صخره ای ایران

22-نشانه ها و نمادها در ایران

23-نشانه های کهن (از سری کتابهای طلائی پکیج گنج یابی)

24-مرگ و آیین های آن در ایران باستان

25-گوهر شناسی

26-کتاب:گورستان های ارمنیان

27-گورستان عصر برنز

28-گورستان عصر آهن چنگبار

29-گنج نامه فرید

30-گرمابه باستانی ایران

31-گچ بری دوران ساسانی

32-کتابشناسی سکه

33-روش کاوش در قبرستان ها

34-قوم کاسی (کاسیت)

35-قله های تاریخی آذربایجان

36-علائم گنج یابی قسمت دوم

37-علائم گنج یابی و دفینه یابی قسمت اول

38-طلا

39-سنگ نوشته ایلامی

40-سنگ مزار های ایران

41--67دستورالعمل برای گشایش کارها و درمان بیماریها ازجمله درمان نازائی در مردان و زنان از عارف بزرگ نخودکی به همراه زندگی نامه ایشان

42-سفال دوره اشکانی

43-ملات های آهکی ایران ساروج

44-زمین شناسی ایران

45-نگاهی به رازهای ماه در ایران باستان

46-دلمن ها

47-جهان و راز های ابن سینا

48-دنیای گمشده عیلام

49-بررسی طرح تاج شاهان در سکه های ایرانی

50-راهنمای کاربردی گنج یابی حرفه ای

51-طاق و قوس در معماری

52-سکه های هخامنشیان

53-سکه های اشکانیان

54-سکه شناسی ایران

55-دانلودمتن کامل کتاب ثروتمندترین مرد بابل

56-ساروج و روش تخریب علمی آن)(این کتاب تکراری است)

57-کتاب کاوش در قبرستان(روش علمی بیرون آوردن جسد)(این کتاب تکرار شده است)

58-اسرار دریاچه بختگان(پری دریائی و راه یافتن گنج و دفینه)

59-کتاب محل دقیق کاروانسرا های ایران ( محل احتمالی و تخمینی دفن گنجها )

60-دانلود کتاب سیر تا پیاز در مورد جن

61-دانلود pdf کتاب چمشه آب حیات نوشته جمشید صداقت نژاد

62-کتاب باستان شناسی چهل تکه

63-دانلود pdf کتاب چشم طلائی

64-رمز گشائی خطوط باستانی

 

 

 

 
 
 
 
گنج

گنج قارون

یکی از گنج هایی که بشر شاید با جدیت تمام برای پیدا کردن آن تلاش می کند، گنج قارون است. این گنج افسانه ای که از دوره های بسیار قبل تر از زندگی بشر نیز حتی وجود داشته، در حال حاضر که این مطلب را برای شما به رشته ی تحریر در می آوریم، هنوز هم همچون یک راز سر به مهر؛ پنهان مانده است و از خدا که پنهان نیست از شما چه پنهان، افراد بسیاری در طول تاریخ از زمانی که این گنج ناپدید شده به دنبال آن بوده اند. اما روایت عجیب امروز ما درباره ی این گنج به تنهایی نیست بلکه درباره ی کسی است که این گنج را برای مدتی پیدا کرده و ربوده بوده است. بله! دزدان دریایی اسپانیایی به ناخدایی هادزد ریش قرمز، گنج قارون را برای مدتی ربوده بودند. در ادامه با ما در الی گشت همراه باشید تا به اتفاق یکدیگر، داستان این گنج افسانه ای و دزدیده شدنش توسط این دزدان را مرور نماییم.

 
 
 
 
 
دزدان دریایی اسپانیایی، گنج قارون را ربودند!

گنج قارون و دزدان دریایی اسپانیایی

مطالب مرتبط:کشف گرانبهاترین گنجینه طلای جهان در قزاقستان!افرادی که از گوشت مومیایی ۳۶ هزار ساله کباب درست کردند!تماس تلفنی مرده ها با زنده ها!

درباره ی گنج قارون اینگونه روایت می شود که: در زمان حضرت موسی (ع) مردی از اقوام وخانواده ی حضرت موسی به نام قارون زندگی می کرد. اگر بخواهیم قارون را توصیف کنیم باید بگوییم که قارون مردی خوش قیافه و خوش برخورد بود که صدای خوبی داشت و برای مردم با صدای خوبش کتاب می خواند.

او با تمامی مردم بسیار مهربان و رئوف بود و همه ی مردم او را دوست داشتند. شخصیت این مرد به گونه ای بود که مردم او را دوست داشتند و به او اعتماد می کردند اما به هر حال قارون دارای لایه های زیرین شخصیتی هم بود که با چیزی که مردم از او می شناختند هماهنگی و سنخیتی نداشت. قارون در خفا راه دیگری را می پیمود و چیز دیگری بود.

قارون از اول آدم ثروتمندی نبود و به مرور با انجام فعالیت ها و کارهایی از همچون پیش خرید محصولات کشاورزان و انبار کردن و احتکار آن ها، ساختن داروهای تقلبی، گران فروشی، … و کارهایی از این قبیل به ثروتی هنگفت رسید و روز به روز پولدارتر شد.

این ثروت بسیار زیاد تا به جایی انباشته شد که گنج قارون بسیار معروف و پر آوازه شد و دیگر در سرزمین های دور و نزدیک کسی نبود که این گنج بزرگ و صاحبش را نشناسد.

گنج قارون

درباره ی گنج قارون باید این را بگوییم که زمانی قارون و ثرتش معروف شدند. او در این زمان و با وجود این که مردمش دارای وضعیت مالی مناسبی نبودند، قصر خود را با روکش طلا ساخت و بعد از آن با لباس های گران قیمت در بین مردم شروع به رفت و آمد نمود.

او دیگر با کسی مهربان نبود و حتی افراد فقیر را مسخره می کرد و دیگر آن آدم سابق نبود. زندگی تا به جایی به همین صورت پیش رفت که دچار عذاب الهی شد و زمین دهان باز کرد و او را به همراه ثروت بی حد و حصرش در خود بلعید!

خب تا به این جا درباره ی قارون و گنج لایتناهی او برایتان گفتیم و حال می خواهیم به سراغ کاپیتان هادزد و کشتی اسپانیایی او برویم. از آن جایی که این کشتی و افرادش اسپانیایی بوده اند، باید بگوییم که کشور اسپانیا واقعا یکی از کشورهایی هست که بسیار دارای ثروت و گنج های بسیار بسیار زیادی هست و به همین خطر دزدهای بسیار زیادی هم در این کشور وجود دارند و این مسئله مربوط به سایان سال است و اصلا جدید نیست .

کشتی

این دزد دریایی بالاخره در سال ۱۷۱۸ دستگیر شد و البته در این دستگیری، هادزد کشته شد. قبل از آخرین دستگیری هادزد، شایعه شده بود که او گنج قارون بسیار معروف را پیدا کرده و آن را دزدیده است!

خیلی ها دنبال جواب این سوال بودند که گنج کجاست اما هادزد مرد و با مرگ او دیگر معلوم نشد که این گنج کجا است و دقیقا چه بلایی حتی در زمانی که کشف و پیدا شد بر سر آن آمده است. کشتی دزدان دریایی که متعلق به گروه هادزد بود نیز مدتی بعد غرق شد.

پس از آن که هادزد از دنیا رفت، تا مدت های بسیار زیادی، افراد متعدد و مختلفی به جستجوی گنج پرداختند اما به آن دست نیافتند ولی تلاش های بسیار زیادی را انجام دادند. در سال ۱۹۹۸ کشتی هادزد را از زیر آب بیرون آوردند و آن را مورد بررسی قرار دادند.

هادزد

اگر فکر می کنید که این گنج پیدا شد باید بگوییم که خیر، در این کشتی حتی یک نشانه ی کوچک هم از گنج به دست نیامد.

به همین خاطر محققین و کسانی که به دنبال گنج قارون هادزد هستند، حدس می زنند که این گنج شاید در جزایر کارائیب و یا حتی خلیج ویرجینیا و یا اگر در این ۲ غار نبود، در غارهای جزیره ی کایمان دفن شده باشد. ب

ا تمامی این تفاصیل باید به شما بگوییم که این ها همگی روایتی هستند که وجود دارند زیرا یکی از سوال هایی که برای هر کس ممکن است پیش بیاید این است که اگر این گنج در زیر زمین دفن شده، چگونه دست اسپانیایی ها و هادزد به آن رسیده است؟ چیزی که پر واضح است این است که این گنج ارزشمند از چشم همگان پنهان است و یه این سادگی ها هم پیدا نخواهد شد!

 
 
 

★ Karun Treasure

Karun treasure is the name given to a collection of 363 valuable Lydian artifacts Dating from the 7th century BC and originating from uşak province in Western Turkey which were the subject of legal proceedings between Turkey and new York Metropolitan Museum of art between 1987-1993 and which were returned to Turkey in 1993 after the Museum admitted that the items were stolen when they purchased them. The collection also known as the Lydian hoard. The items are exhibited in the uşak Museum of archaeology.

The collection is made once again the sensational news in may 2006 when a key piece, a Golden hippocamp, on display in uşak Museum along with the rest of the collection, was discovered already switched with a fake, probably between March to August 2005,

Another term used for the collection is "Croesus treasure". Although the exhibits were closely contemporary to Croesus, whether they should be directly linked with the legendary Lydian king or not remains controversial. The wealth of Croesus could not fail to affect the number of Asian cultures in a vein similar to his fame in the Western cultures, and is referred to as Karun Arabic, Persian or Turkish Qarun, or Korah, with the mythical proportions of his fortune also exerts its influence on the different hand, in parallel with the English language expression "as rich as Croesus". This explains why the term "Karun treasure" took, and in any case, the king Croesus treasure consisted of more than 363 pieces and the tomb chamber tumulus where most artifacts were discovered they come from a close but different sites was a woman.

 
 

 

  انتشار : ۶ اسفند ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 3492

برچسب های مهم

دفینه /و گنج و گنج یابی ! نقشه گنج*طلا^ کوزه گنج% قبر

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما